Sommarjobb - CHECK!!!

Tjoho, trots att jag själv inte tyckte att arbetsintervjun gick så jätte bra, så gjorde jag visst ett bra intryck iaf. =) Idag ringde butikschefen och talade om att jag hade fått jobbet. =) Känns väldigt skönt att få ett jobb här nere, kunna jobba när Åke jobbar och kanske kunna va ledig när han är ledig. =)
Ska bli jätte roligt och ser verkligen framemot att lära mig en massa nya saker.

Dagen har bestått av plugg till tentan imorron, så jobbet kom som ett glatt besked bland alla metoder och strategier. =) Firade de hela med att åka iväg och lätta upp skallen med lite fotbollsträning, en träning som slutade med en sträckning i baksida lår. OGILLA! Men med dubbla matcher mot Östansbo i helgen blir de till att kurera så gott de går. =)

Bruksfest på lördag med 70-80 talstema. Så imorron efter tentan blir de en sväng till kupolen och se om man hittar nått lämpligt i klädväg.

Kommentarer
Postat av: Annicka

GRATTIS till jobbet gumman!! Vad rolig för dig! mindre roligt för oss norrlänningar kanske om du inte blir här lika mycket ;-) KRAM

2011-05-13 @ 08:46:56
Postat av: Johanna

GRATTIS!! Vad roligt :)

2011-05-13 @ 11:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0