Tänker inte göra som alla andra...

Igår var första kvällen på årets Vårforum i Vemdalen och jag är kvar här nere. Vill också åka på forum!!
Så för att bara vara helt tvärtemot alla andra tänker jag åka till Tierp senare idag för att iaf få vara med på en dragrace tävling i sommar. Blir dock inte hela tävlingen eftersom vi har dubbla matcher i helgen och jag gärna spelar seriepremiären med mina SAIF-brudar på söndag. Så de blir hemresa antingen imorronkväll eller söndag morgon.
Åh ska bli så kul, ser verkligen framemot att åka ner och träffa allt racefolk igen! Och få träffa Pernilla, min fina vän som förgyller racedagarna! =)

Har laddat upp inför helgen med att rulla ihop negerbollar, opps chokladbollar heter det kanske.


Kommentarer
Postat av: sara

gött det såg ut!

håller helt klart med dig om att 5 stolpträffar borde resultera i mål. det borde nästan vara pluspoäng att träffa stolpen och ribban!

2011-05-06 @ 11:58:01
URL: http://saranathanaelsson.blogg.se/
Postat av: malin

Meeeen MUMS!!! :D

på onsdag är det negerbollensdag då ska jag oxå baka negerbollar! ;)

Jag klarade tentan, fyfan så jävla skönt å ha det överstökat! :) Jag firade det med lite forum ihelgen faktiskt, fy sjutton så roligt det är där!! :)

vad har du hittat på ihelgen?

Ja äntligen (pepparpeppar) har förkylningen försvunnit och jag hoppas den inte hittar tebax någe mer! ;) Kramar

2011-05-09 @ 11:51:06
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0