Tvätta bort vintern...

Efter dagar av sol och fint vår/sommar väder tyckte vi att det var dags att tvätta och börja plocka bort täckbyxor, vinterjackor och tjockvantar. Men istället att få känslan av att det verkligen var på tiden fick man istället fundera på om man inte skulle låta vintergrejerna va framme ett tag till. Det har nämligen varit ett riktigt aprilväder. Kallt, hagel, sol, blåst, regn och lite snöblandat regn. NICE, NOT!! Tur man hade tvätt och plugg dag. Något less just nu på alla olika begrepp inom den vetenskapliga metoden. Men känns bra att man har fått en hel del gjort.
Träningen för kvällen är också avklarad och nu ska jag strax gå och avnjuta en kopp te med söten min. =)
Imorron väntar GRÄSpremiär på Klockarvallen! Riktigt gräs!! NICE!!!!

Imorron ska jag hålla alla tummar som finns för att min sötsyster ska ringa och säga att jag slipper boka en biljett hem! Vore himla skönt att slippa de faktiskt, har verkligen inte tid att åka.


Min andra hälft


Kommentarer
Postat av: Karolin

Vilken härlig bild! :-) ni är så fina!

2011-05-03 @ 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0