Vecka 3


Då var även vecka 3 avklarad och jag har kommit till hälften av mina sex veckor. Den här veckan har gått väldigt bra, vilket känns väldigt skönt eftersom vecka två mest betod av godis och stekning i solen.
I fredags träffade jag en gyminstruktör/personlig tränare, tillsammans med henne satte vi ihop ett träningsprogram som jag ska göra. Känns jätte skönt att ha ett program att gå efter när man kommer till gymmet. Veta precis vad man ska göra och hur man ska göra det. Ett program satt efter mina mål. Känner mig väldigt taggad!!


Sammanfattning efter vecka 3:

 40.2 km av totalt 150 km (promenader, cykel)
 13 träningspass av totalt 30 (fotbollsträning, match, core och gym)
 7.88 min i plankan av totalt 60 min
 163 armhävningar av totalt 500 stycken (både tå och knä)
 5.38 min jägarvila av totalt 20 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0