Vi kämpade bra!!

Idag gjorde vi klart grupparbetet, finslip kvar bara men de fixar vi nästa vecka. Sen är de bara en muppig liten omtentra kvar innan de är sommarlov....ett lov som jag ska tillbringa i Hedemora. =)

Hade match ikväll också, borta mot St. Skedvi...kom till planen och möts av stora mörka moln som inte alls ser så vänliga ut...mycket riktigt himlen öppnar sig efter att de i nästan 30 min blixtrat och åskat. Kul start på en given tuff match. Trodde ett tag att den skulle bli inställd och flyttad men som tur var drog de snabbt över och vi kunde gå ut och värma upp. Blev en tuff match, precis som vi var förberedda på, och en match som vi borde vunnit. Hade chansen att gå till ledning med mer än 2-1 i halvtid. Men målen räknas när de rasslar i nätet som sagt. Dessutom åkte vi på ett riktigt skitmål i slutet av första. Men vi krigade på och jag tycker vi ska va stolta över att vi kämpade hela matchen. För vi var helt klart värda tre poäng! Dessutom ska vi va stolta över oss själva att vi behöll lugnet när vi spelade mot ett lag fjortisar som bara gnällde och spelade allmänt j*vla fult. Aldrig på boll bara på spelare. Irriterande minst sagt!

Nu ska vi käka taggtråd till nästa div 5 match, då väntar serieledarna Ornäs. Och dom ska vi f*n ge en riktig match, dom ska då inte komma till våran Klockarvall och tro att dom ska knipa hem tre poäng och vinna med 15-0. Nej vi är laget som ska spräcka deras nolla och förstöra deras fina målskillnad. =D


Dags för sängen, trött i både kroppen och knoppen så imorron blir det en välförtjänt sovmorgon!


Kommentarer
Postat av: Karolin

Bra kämpat gumman! Nästa match vinner ni! Nu är jag i Östersund efter 100mil körda. Student vankas i morgon. :-) sov sött min vän! Kraaaamm!

2011-06-01 @ 00:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0