Första träningen...

Ikväll var jag iväg och körde första försäsongsträningen, egentligen började den förra veckan, men jag är lite trögstartad. Fast det beror nog mest på att jag inte har något som helst sug efter fotbollen just nu. Kommer nog bara köra på styreträning och löpningen nu innan jul. 
Efter nästan ett helt år med fotboll blir man bra less och jag behöver få mina månader utan den för att få tillbax de där riktiga suget.

Imorron blir de core iaf och sen hoppas jag verkligen att min kursbok kommer. Ska iaf kopiera från Johannas så jag kan läsa mitt kaptiel till gruppuppgiften. Det blir mitt onsdagsnöje de =)

Nu blir de te, England-Sverige matchen på tv och sen krypa ner i sängen.


En stor kram till min fina Ida också!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack vännen! <3

2011-11-16 @ 20:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0