Höstnytt....

Imorse när jag vaknade var det en grå dag med regn som väntade. Nu tittar iaf solen fram så det ser ut att kunna bli en fin kväll. =)
Eftersom jag fortfarande inte är bra i axel/nack/rygg så blir de ingen träning ikväll, så istället tänker jag satsa på lite plugg, korvstroganoff och ris till middag och sen förhoppningsvis en ny film med Irene Huss, om den inte är uthyrd som den har varit senaste gångerna vi försökt oss på att hyra den.

Regn, blåst och älgjakt visar att nu är hösten här, vill egentligen inte ha höst än, skulle gärna ha sommar och jeansshorts ett tag till faktiskt. Men trots det har det kryper de ändå i shoppingfingrarna efter nya höstkläder. Hittills har det blivit ett par skor, koftor och en halsduk. Men bästa gjorde jag idag....en sväng till frissan för klipp och färg. Och klipp var verkligen välbehövligt, tror de var 1½ år sen jag klippte mig sist, inte konstigt man gått runt med torrt, risigt hår med kluvna hårtoppar.

Nu känner man sig iaf snygg i håret och redo att ta emot hösten och allt den har att erbjuda =)


Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Maria

Va fin du är min vän!!

2011-09-19 @ 21:21:07
Postat av: Johanna

Oooh vad fint de blev :):)

2011-09-20 @ 10:17:41
Postat av: Caroline

Det blev ju jättesnyggt! du sa aldrig att du färgade utan bara klippte dig! =)

2011-09-20 @ 13:11:56
URL: http://returntosender.webblogg.se/
Postat av: Ida

Härligt! :)

2011-09-20 @ 18:05:40
URL: http://Idalind.devote.se
Postat av: Åke

Hej der framemot en trevlig höst....bara vänta på snön =)

2011-09-20 @ 18:23:24
Postat av: Lena

Åhhh vad fin du vart min mina syster!:) Snart ses vi!<3

2011-09-22 @ 16:40:50
Postat av: Lena

Vad fin du vart min fina syster!:) snart ses vi!<3

2011-09-22 @ 16:42:04
Postat av: Linnea

Det blev jätte fint Marina :) Du passade riktigt bra i färgen.:) Kram

2011-09-26 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0