En fredag i Jämtland

Nu är jag hemma i fina Jämtland och fina Lit :-)
Kom upp i skaplig tid igår ikväll och tillbringade kvällen tillsammans med världens bästa twins, nämligen the Ohlzon twins, innan jag åkte vidare hem till mami och papi.

Idag blev det först ett besök hos tandläkaren, klarade mig utan hål vilket kändes super skönt. Var nämligen helt säker på att jag skulle ha minst ett hål. Sen har jag tillbringat resten av dagen hos bästa Maria och lill plutten. Ja jag har blivit smygmoster åt en liten kille som är så söt och snäll :-)
Tack för en super mysig dag :-) <3

Fredagskvällen blir hemma med pappa, mamma drog på AW så nu sitter vi här med let's dance, kaffe, öl och whisky. Fredagsmys på högnivå här i Lit.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv! =)

2012-04-29 @ 10:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0