Frissan

Idag har jag varit till frissan och gjort slingor, klippte mig gjorde jag för lite mer än en vecka sen. Men vi tog lite på luggen idag ändå. Känns skönt att bli ljus igen, speciellt nu när det börjar gå mot sommar.
Tack Malin, jag blev super nöjd!! :-)

Nu är klockan snart tre och då är det traditionellt tre kaffe här hos oss. :-)
Sen blir det tvättstugan vid fyra. Ska tvätta upp de sista som lite hanns med igår och sen är det bara att börja packa. Imorgon eftermiddag åker jag och röda faran mot Lit och Östersund :-) Men först ska vi ta ett pluggstopp hos Johanna.


Kommentarer
Postat av: Karolin

Woho!! ViLkEn SNYGGING!! Ha en riktigt trevlig helg hemma i Jämtland! Själv åker jag till Paris =)



Stor kram till dig gumman!

2012-04-25 @ 16:02:35
URL: http://litenjamtlanning.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0