Snart mycket snart....

Heldag på jobbet idag och imorgon väntar en efterlängtad ledig torsdag, då ska fixa sista julklapparna, åka på födelsedagsfika och ta en julfika tillsammans med Frida. =)
 
Ikväll har jag slagit in julklapparna som jag köpte i månsdags då jag också var ledig och passade på att ta en julfika med Sofie och Johanna,vilket alltid är lika trevligt. Tanken var att klapparna skulle bli klara då, men så blev det inte så sista rycket får helt enkelt bli imorgon.
Sen är de bara två dagars jobb kvar och på lördag eftermiddag bär det av norrut mot Jämtland där vi ska fira jul. Ska bli jäkla skönt att åka hem faktiskt, kommer dock sakna min kusin Sara under jul som befinner sig i USA. Är väl bara att inse att det blir vanligare och vanligare att vi inte kommer va allihopa under julen.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0