Fettisdagen

Kom precis hem från en promenad, ute är de plusgrader, solen skiner, det blåser lite och är små halt. En riktig vårdag skulle jag säga. Tog svängen förbi Wiener Condis för att köpa semlor, enligt ATs-test fick deras semlor högsta poäng så då lär man ju testa och se efter ;-)
Tidigare har jag alltid varit stenhård på att inte äta nån semla innan den rätta dagen, men i år har det fuskats rejält på den fronten, sedan nyår har de nog blivit minst 6 stycken. Opps!!
Vad tycker ni är bäst med semlor?

Nu har jag drygt två timmar till på mig att plugga innan Åke kommer hem och då blir det traditionellt trekaffe och OC. Sen ska jag iväg på pass på gymmet, tänkte testa nått nytt, Ben & Rumpa pass, spännande. Och eftersom de blev Baila med Jessica imorron istället för löpning blir de nog en sväng på löpbandet efteråt. Känns skönt att träna lite så man kan äta semla ikväll med gott samvete ;-) Haha!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0