Chill out

Ledig ända tills måndag, himla gött =) Igår planerades lördagens lagfest och sen var jag iväg och på fotbollsträning. Var ett tag sen jag sparka boll nu, men hemresor till Lit och förskylning har satt stopp för allt vad träning heter. Men nu är vi kanske inne på rätt spår igen. I like it!

Idag blir de en chill dag, ska ta en fika med Sofie runt elva. Ska bli skönt att komma ut från lght lite, igår blev de en riktig innedag i soffan med bok och tv. (tur de va träning på kvällen) Men idag ser ut att kunna bli en riktigt fin dag så kanske man ska försöka ta en promenad också.

Trots att de är skönt med lata dagar vill jag ändå att skolan ska komma igång igen och man kan få lite struktur på kommande månader, jag vill vet upplägg och när man kan ha och om man kan ha tid för roliga saker. Jag vill planera vår tripp till Hamra, upp till syster och Moa. Åka skidor och bara ha skoj =) Ge mig en vecka i skidbacken! Åke vill till Åre, när ska vi planera in de? Bakvattnet? När har vi tid med de...??
Ge mig struktur och upplägg för kommande tre månader så skulle jag bli super glad!
Men när väl skolan drar igång kommer paniken över, Vad gör jag sen? komma smygande.
Åka hem? Stanna kvar? Jobb?? Åh varför ska de va så svårt?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa kom till Åre!

2012-01-19 @ 15:52:34
Postat av: Maria

Kom hem efter skolan, Åke ska ju söka sommarjobb här uppe så ;)

2012-01-19 @ 17:38:04
Postat av: Lena

Jag längtar till ni kommer upp till mig!:) saknar er!!

2012-01-21 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0