EM

Vinna eller försvinna, ja det är väl lite i det läget Sverige är inför kvällens match mot England. Jag är lite pessimistisk och tror att det blir oavgjort eller förlust med udda målet. Ber till högre makter att jag har fel! Vet att många gav upp hoppet om ett bra EM för Sverige efter förlusten mot Ukraina och ja jag måste nog erkänna att jag var en av dom... Men jag ska: Sluta gnälla och tänk positivt! Optimism är nyckeln till framgång!

Ska sitta hemma i Sofies soffa och hålla tummarna under matchen tillsammans med henne och resten av spelarrådet. Perfekt fredagkväll med spelarrådsmöte, middag och fotboll på de. I Like It!

Blir de vinst ikväll kommer de va två super glada arbetare på jobbet imorgon!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska bli så spännande!

2012-06-15 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0