Festligheter

Sedan sist har det mest varit firande och festligheter. Examen togs i torsdags och efter den åkte vi hem mot Östersund. Fredagen bestod av studentfirande, mina kusiner Sara och Johan tog studenten. Åh vad jag längtade tillbaka till min student och framför allt flakåkningen som är bland det roligare jag någonsin har gjort. :-) Middag och mottagning hos kusinerna och på natten blev det Rådhustrappan för att kolla in alla glada studenter.

På lördagen blev de fika med Maria, Pether och Isak :-) På kvällen blev de grillat och skumpa hemma hos mami och papi :-) Lite firande av min examen, mammas födelsedag som var i maj och Lenas födelsedag som är imorgon.
Ja det var helgen i Jämtland de, alltid lika trevligt att åka hem till HEMMA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0