Fredagsmys

Rödvin och let's dance, fredagsmys på högnivå hos oss ikväll ;-)


Kommentarer
Postat av: malin

Vad skönt att den äntligen är skriven iaf, jag håller tummarna att det gick bra oxå! :)

Jotack det är bra här med, jobbar förfullt hela hela tiden känns det som.. men det är ju bra de med! ;)

Gud vad mysigt å fira påsken där uppe, det är mycket snö fortfarande där!! :)

Åh, fyller du år då? :) då förstår jag att du inte vill sitta i en bil hela den dagen! :)

Faaaasen!! Jag har glömt att betala in till återträffen, sista dagen var i fredags tror jag? jag ska fixa det imorgon å hoppas det inte gör nått att man är lite sen... som vanligt..haha!! :P Tusen tack för du påminnde mig!! ;)

Kramar

2012-03-31 @ 22:48:09
URL: http://ariiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0