Glad Gladare Gladast

Vaknade med ett leende på läpparna strax före sju idag. =) Senare i eftermiddag packar vi in de sista i bilen och åker upp till Hamra. Helgen ska tillbringas där uppe tillsammans med syster, Moa, mamma och Gittan. Ska bli så himla skönt att komma bort lite! Längtar som en tok!! Ska ta med solen också ;-)

Känner mig bara så himla glad idag, gillar när saker och ting löser sig, man slipper oro och krångel. Jag gillar att ha massor att se framemot, trots att det är mycket i skolan med uppsatsskrivande och andra arbeten som ska göras. Kanske kommer motivationen lite mer nu när man vet att slitet under några dagar kan resultera i nått riktigt roligt sen.

Förresten så längtar jag som en tok till April!! Världens bästa månad som i år dessutom kommer innehålla så mycket glädje och kärlek!!

Snart är även denna i min ägo =) En One Piece of Norway...navy blue!
Äntligen fanns den i min storlek och fortfarande på rea! I LIKE IT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0