Klassåterträff

Idag när jag kom hem hade jag fått brev om att det snart är dags för vår klassåterträff sedan 9:an. Hela 10 år har gått sedan vi tog klivit ut från Treälvsskolan för att bege oss ut i gymnasiets okända värld. Gymnasiet som för min del blev Wargentinskolan och som gav mig tre år riktigt bra år.

Tiden har verkligen gått fort, känns inte som att det skulle va 10 år sedan vi gick ut 9:an, 10 år sedan vi gjorde vår klassresa till Göteborg med allt tok och skratt som den resan innehöll.
Vår klass, som både kunde va jävligt seriös och oseriös i allt som skolan erbjöd. Man har fina minnen från tiden ihop på treälven....vinsten i skolstafetten när vi tog hem segern på upploppet, när vi vann priset för bästa utklädnad i brännbollsturneringen, klassresan, klassmormor, soffan, när vi måla om klassrummet och såklart darttavlan som användes flitigt under rasterna.

Blir spännande att se hur många som tänker gå...!?



9 Indalen


Kommentarer
Postat av: Annicka

Men oj, vilken tur att du minns sånt! Jag hade glömt alltihop.. möjligen att jag kom ihåg att vi vann utklädnaden på brännbollen haha :)

2012-03-12 @ 08:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0