Tentaplugg....

Torsdag och även denna dag kommer att bestå av tentaplugg... och kan ju inte annat än hålla med Johanna, med ludda böcker, luddiga föreläsningar och ju inlärningen inte bli annat än luddig. ;-P
Nåja, bara att bita ihop, imorgon blir det iaf ett pluggbreak och fix med uppsatsen istället. SKÖNT!
 
Igår var det verkligen så sjukt fint väder här, typ +15, blå himmel och sol, så jäkla underbart, våren är verkligen här. Jag hade suttit inne och pluggat hela dagen men vid fem fick jag med mig Åke ut på en promenad och det var så skönt. =) Hade jag inte blivit så hungrig hade vi nog kunnat gå en timme till. Senare på kvällen cykla vi upp till Anna och Klas på kaffe, där fick vi semla...som vi kunde äta med gott samvete efter vår promenad. haha

Känns som de här kommer bli en bra dag, trots tentaplugg. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0