8 Maj

Redan 8 maj och vi är en vecka in i maj, vad fort tiden går. Om 10 dagar ska jag och Johanna lämna in vår c-uppsats och imorgon är det förslutsseminarium och då får vi se hur vi ligger till. Ska faktiskt bli skönt att få lite koll på vart vi står och vad vi har kvar att göra och ändra.

Igår spelades seriepremiären för U-laget i div 5, min plats blev en comeback mellan stolparna. Matchen slutade 0-0 och jag räddade en straff. =) Lyckades dock vrida eller göra nått med knät så inatt har jag inte sovit speciellt bra och hade ont när jag vaknade. Så det fick bli en dag hemma istället för att åka till Falun. Tog ett pluggbreak och halta upp till Jessica, lämna enkät och surra bort en stund. Skönt att komma ut och få lite frisk luft också. Kvällen har jag tillbringat på Klockarvallen för att kika på träningspremiären där. Åh vill också!! Men har bestämt att knät ska bli bra tills på torsdag så det kan matchas fredag och söndag =)


Nu blir de te och apelsin och sen sängen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0