Fredag 4/5

Fredag och nu är det helg igen, veckan har bara försvunnit. Imorgon väntar seriepriemiär hemma mot Leksand. Och idag var jag och fick mina nya efterlängtade fotbollsskor, bättre sent än aldrig, men jag fick dom som lovat till seriepremiären :-) Så ikväll ska jag trippa runt i dom hemma så jag slipper skavsår imorgon.

Har förövrigt sjuk träningsvärk i benen, i onsdags blev det först core och sen ben/rumpa pass på gymmet och nog känns det i bena kan jag lova. Hoppas det värsta gått över tills imorgon. Men det ska nog gå bra att spela ändå. :-)

Riktigt tråkväder har det varit idag, grått och blåsigt, burr. Men jag tycker mest att jag tillbringat dagen i bilen åkandes hit och dit för att fixa med diverse grejer, så har egentligen inte märkt av vädret.
Ikväll blir det nog en lugn hemmakväll med hjärtat. Dricka massor av vatten och sen lite thai till middag. Om inte Anna ringer och vi ska pyssla istället, får helt enkelt se hur de blir.

Vad gör ni ikväll då? Hockey VM?


Äntligen i min ägo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0