Soligt Stockholm

Min fredag har jag tillbringat i ett soligt och varmt Stockholm. Började med att tåget blev försenat från Uppsala pga elfel, när jag väl kom fram till Stockholm 1 1/2 timme senare än beräknat mötte jag upp Anette och vi skynda bort till slottet för att se avlösningen på högvakten. Som tur var hann vi dit trots allt strul på vägen och jag hann se lite grann iaf och faktiskt hann heja på Patrik. Ovanligt att se han så uppklädd, men riktigt stilig var det. Resten av eftermiddagen tillbringades i Kungsträdgården där det blev lunch och mjukglass i solen tillsammans med Anette. En riktig trevlig dag som avslutades med fotbollsmatch med u-laget, 2-2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0