Måndagkväll

Måndag och ännu en ny vecka och nu också även en ny månad, snart är det jul. Längtar faktiskt lite efter julkalendern :-)

Idag blev det först en tur till jobbet för lite möte. Åke hade fixat lunch när jag kom hem och när han åkte till jobbet tog jag en runda på stan. Boka in pass på gymmet till imorgon kväll och tog en tur förbi en nyöppnad butik här i Avesta. Hittade en super fin och mysig pläd som jag tänkte önska mig i julklapp av min käre sambo. Mysigt att få börja planera och kolla efter lite julklappar tycker jag.
Tanken var att jag skulle ta mig upp till gymmet även ikväll, men fastna i julkortspysslandet så blev inget av med det. Har iaf städat ur balkonglådorna som var dagens måsteuppgift ;-)

Pratat bort mer än en timme med finaste Jannike också, alltid lika trevligt :-)
Nu får ljusen och tv:n hålla mig sällskap tills sambon kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Jannike

Detsamma gumman! <3

2012-11-06 @ 16:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0