Medarbetarmöte och skogsmullar

I helgen var jag i Tällberg på medarbetarmöte med Systembolaget. Men riktigt rolig och trevlig helg.
Hade super fin utsikt från mitt hotellrum :-)

Den här veckan är jag ledig måndag-onsdag och igår sken solen och det var riktigt fint väder. Jag och Karin åkte till skogs och plockade nästan 25l trattkantareller. :-) Mycket att rensa blev de och mina trädgårdsmöbler får nu agera torkställning åt trattisarna.
Idag har det inte varit lika fint väder ute, så jag har rensat klart de som inte blev rensat igår, surrat bort en stund med Jannike i telefon, diskat och tagit en sväng på stan. Ikväll blir det trattkantarellsoppa till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0