Surprise Here I Come

Efter tre dagars jobb såhär i början på veckan gick jag igår på en veckas ledighet, verkligen jätte skönt. Passade på att åka hem till Jämtland idag och blir här hela ledigheten. :-) Lika bra att passa på när de blir flera dagar i sträck. Överraskade både pappa, mamma och syster på respektive arbetsplats eftersom ingen av dom visste att jag skulle komma hem. Blev en lyckad överraskning :-) Mamma såg väldigt förvånad ut och hade nog snarare väntat sig en förälder än sin äldsta dotter i hallen på dagis.

Har bara tagit det lugnt här hemma sen jag kom upp, man blir rätt seg av att köra alla milen. Men nu är ju VM-månaden igång så de finns mycket att kika på. :-) Såg för övrigt dokumentären med Carolina Klüft nu ikväll, vilken karriär den tjejen har haft och vilken motivation, helt otroligt. En riktigt bra dokumentär för övrigt som innehöll allt, glädje, styrka, framgångar, motgångar, sorg, tårar. Har ni inte sett den - Se den!

Nu ska jag ta en kopp te och kolla på Once Upon a Time från ikväll.

Bilden tog jag i bilen när jag passerade Mosjön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0