Tiden går fort när man har roligt

Varför går tiden alltid så fort när man har roligt? Min vecka uppe i Jämtland bara försvann och helt plötsligt var det dags att packa ihop väskan, kramas hejdå, sätta sig i bilen och åka hem.
Har iaf haft en riktigt bra semester vecka i fina Lit och Östersund. Gillar verkligen Östersund på vintern och badhusparken är verkligen nått speciellt. Så mysigt där nere, även på sommarn ska tilläggas.

Passade på att umgås med Maria och Isac i början av helgen och då tog vi oss en tur ner till invigningen av vinterparken och "hemma hos Birger" nere i badhusparken, lite synd bara att de va rätt kallt så vi blev inte så långvariga.

Vistelsen i övrigt har varit rätt lugn faktiskt, myst hemma med semlor, familj, paddan, VM, god middag och påhälsning lite överallt. :-)
Syster hade fotbollscup i går så då var jag och pappa där och hejade på. Kallt var de och när vi åkte hem sen hade jag knappt nån känsel o tårna. Jäkla kall hall den där ÖP-hallen. Burr!!

Hemresan idag gick jätte bra, älgar, renar och rådjur höll sig i skogen precis som det ska va. Väl hemma väntade en stor bukett med rosor från finaste sambon. Tack min fina!

Kungen - Emil Hegle Svendsen

Badhusparken i sin fina vinterglans

Rosorna som väntade på mig när jag kom hem =)

Semla - MUMS!!

Birger var såklart på plats också =)

Det kom fina fina små snöflingor nere i Bashusparken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0