Bloggtorka

Haft bloggtorka ett tag, vet egentligen inte varför, det har hänt massor av trevligheter men har väl helt enkelt inte haft ork att skriva nått här.

Sedan sist har vi klivit in i ett nytt år och jag har även hunnit varit hem till Jämtland en sväng till.

Lördagen mellan jul och nyår hade vi party hos Maria med middag. Riktigt trevligt!
Över nyår var vi hundvakt åt Tipex, så nyårsafton var väldigt lugn för vår del, sambon jobba eftermiddag och jag jobbade på dagen. Kvällen tillbringades i soffan med ett glas rött och bodyguard på tv. Vid tolvslaget brände vi av raketerna som var riktigt fina, därefter somna både jag och sambon i soffan. En lugn afton med andra ord, skönt faktiskt.

På torsdagen tog jag tåget hem till Östersund igen. Fredagen bjöd på traditions dans i Häggenås och som vanligt förfest hos Annicka i Österåsen. Traditioner är till för att hållas :-) Hade riktigt roligt och det är alltid trevligt att träffa på folk man inte träffar på i vanliga fall.

Lördagen blev lugn, jag och mamma tog oss en promenad runt i Lit. På kvällen bjöd jag och syster på tre rätters. :) mycket gott!
På söndagen blev det tacos och spelkväll tillsammans med dom bästa Ohlzon twins! En riktigt rolig och mysig kväll :-) Min måndag tillbringade jag med Maria och Isac, mysig dag med gos med lillkillen och fika på stan med mamman :-)

Bjuder på en bildbomb sen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0