Fotboll

Idag hade vi lite upptaktsmöte inför fotbollssäsongen 2013. Cyklade upp lite innan träningen sluta för att hinna kika lite på träningen, åh vad sugen jag blev på att spela. Mycket för att dom var så många och för att suget är tillbax.
Attans att man ska gå runt med den här dryga och efterhängsna förkylningen. :-( Jag vill bli frisk nu. Förra veckan jobba jag 6 av 7 dagar, kändes inte så optimalt och var sjukt trött när jag kom hem från jobbet, men dåligt med folk både hos oss och andra butiker gjorde att de fick bli jobb ändå. Den här veckan är det mindre jobb vilket känns väldigt skönt. Ska ge förkylningen den här veckan och sen börja lite smått att röra på fläsket. Blev dock lite ledsen i ögat när jag kolla kalendern och ser att jag jobbar typ varje dag de är träning. :-( Men får köra på gymmet istället och bygga upp kondisen lite. Och det behövs!!
Ser iaf framemot säsongen 2013, tror det kommer bli ett riktigt bra och roligt år, ny tränare, ny röst, nya övningar, ja jag känner mig jävligt laddad faktiskt!! Men först - bli frisk från förkylningen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0