Sjukling

Just i detta nu skulle jag varit hos Sofia i Gävle, druckit vin och ätit tacos med henne och Jannike. Men istället ligger jag under filten hemma i soffan och kollar på Berättelsen om Narnia. Förkylning, nästan ingen röst och en snorig näsa satte stopp för helgens planer. Planer som jag sett framemot under en längre tid. Men jag känner att jag gjorde rätt som valde att stanna hemma för jag hade förmodligen inte varit nåt vidare sällskap. :-/ 
Som en liten uppmuntran började ju vinterstudion idag så har kollat på skidor från Bruksvallarna. Efter Narnia ska jag pallra mig iväg till Ica och handla lite, tror att lite frisk luft kan va skönt efter en dag inomhus. Kvällen har för övrigt inga större planer, utan ska mest ta de lugnt och invänta sambon som varit iväg ovh hämtat grejer till racerbilen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0