Sundsvallshelg

Har tillbringat helgen på Sundsvall Raceway. =)
Gick rätt hyfsat faktiskt...=) Kom ner på fredagen.. missade dagen första race med typ 10 min.,. lite surt men gjorde inte så mycket. Blev ett race till som också gick bra. Sen på kvällen hade vi "turbokräftskiva", tillsammans med två andra turboteam..=) Riktigt trevligt!! Dukade upp med långbord i vårat tält. =)
På lördagen blev det tre race till som gick bra. Sen på kvällen började det och regna och det höll i sig hela natten och hela dagen idag så det blev inget mer kört. =(

Nu är man hemma i Lit.. kom hem till svartvinbärspaj och vanlijsås.. det kan man inte klaga på. =)
Friidrott på tv...snart dags för finalen i herrarnas 100 m.. tror Bolt tar hem det..=)

Imorron är det lght städning som väntar...
Sen blir det hem och äta innan det är dags för höstomgångens första match hemma mot Orrviken.
Blir roligt att spela imorron.. sen är det bara en match till innan jag tar mitt pick och pack och pyser ner mot mitt nya hem hos svärföräldrarna..=)

Fika med Sofia på onsdag!! =) ME LIKE!!

Saknar min Åke!! <3

Kommentarer
Postat av: Åke

Det var en trevlig helg =) lite kallt på kvällarna bara!! Längtar tills du kommer =) puss

2009-08-18 @ 21:48:39
Postat av: Anonym

Det var en trevlig helg =) lite kallt på kvällarna bara!! Längtar tills du kommer =) puss

2009-08-18 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0