Avesta 28/12

Nu är jag hemma i Dalarna och Avesta igen... vilken härlig känsla det var att få komma hem och krama om sin älskling!! <3 Saknat han riktigt mycket nu när jag varit hemma i Jämtland.

Hemresan gick bra förutom att jag körde lite fel och hamna i Edsbyn.. haha, men vad gjorde de när jag kom hem och vi kom fram till att det bara blev en omväg på typ en mil eller nått.
Blev en fika med Emil på stan, sen tillbringade vi en timme på Dressman i ett försök att försöka hitta en kostym, mössjakt hade vi också, dock utan resultat. Men kostym hittade vi iaf.
Hyrde Transformers (den nyaste) och till den blev det pizza. Skönt att bryta av all julmat.

Imorron blir det en sväng på stan igen och sen är det hundvakt som gäller ute i byn. Får ta med skolböckerna och sitta där ute och plugga.

Nyårsplanerna ser ut att kunna gå i lås =) 
Ska se om jag hittar något snyggt och förhoppningsvis på rea imorron, annars får det bli något man redan har.

Igår gick jag en riktigt mysig promenad tillsammans med Ida =)
Runt -14, trevligt sällskap, frisk och härlig luft och solen som försökte tränga igenom en springa i molnen. 
Ja det var verkligen en sån härlig dag =) Och alltid lika trevligt att gå med Ida!!

Här är lite kort från julafton i Grötom tillsammans med släkten

     

   

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0