J*vligt irriterande

F*n, ursäkta ordet, men vad sjukt less och besviken jag är efter kvällens match. Fy *** säger jag bara! Blir så besviken när ingenting känns vilja funka, var dessutom ganska taggad vilket gör det hela ännu värre. Så j*vla tråkigt att vi inte får till det som vi vet att vi kan. Vi som spelade så himla bra på alla träningsmatcher innan säsongen började och nu känns det som att allt bara är borta och ingen varken vill eller tar för sig ute på planen. Alla gör sin egen grej istället för att vi hjälps åt som ett lag och rullar bollen mellan varandra. Vi vet att vi kan. Vi måste bara vilja och inte stressa i allt vi gör. Okej, vi är ju ett ganska nytt lag till i år så man kanske inte ska ha så stora förhoppningar så, men lite vinnarskallar måste vi ju ändå ha!!
Ja ja nog pratat om denna skit match, bara att ta med hur dom spelade till returmötet i höst. Dom var inte bättre än oss, vi gjorde dom bättre än oss helt enkelt.

Nu ska jag trösta mig med popcorn cola och Step up. Sån sjukt bra film, man blir så glad att se alla dansa =) Kanske får en på bättre humör inför helgen.

Imorron åker vi iaf hem till fina jämtland =) Ska färga håret och grilla hemma oss mami och papi imorron kväll =) mums!! På lördag blir det "50" årsfest, största anledningen till hemfärden i helgen!! Ber till vädergudarna att dom ger oss uppehåll på lördag så vi kan va ute!!!  =) På måndag fyller världens bästa syster 21 så då ska vi passa på att gratta henne också =)




Den bästa!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0