Plugga & Träna

Idag gjorde vi klar PP-presentationen hos Sofie innan det var dags för juridikföreläsningen.
Sen var jag och Sofie iväg och träna... Kändes skönt och komma hem och veta att man fått det gjort.
Vi har iaf bestämt att till sommaren ska vi ha minst två magrutor var..=)
Åke var sugen på en promenad, men än har vi inte kommit iväg så de blir nog ingen ikväll.. funderar på en kopp te och lite tv istället.

Vi gjorde en jätte god GI-pytt till middag. =) Skoj att testa något nytt.

Helgen har tillbringats hemma i härliga jämtland..=) Bakvattnet torsdag till lördag. =D Vilken underbar plats det är! Längtar redan till påsken =)



Lovely family =)



Kaffe och våffla på G



Mumsiga våfflor =) med grädde och sylt precis som det ska va


Pappa Åke och syster =)


I lördags åkte vi hem till ösd och kollade när systers OPE spelade träningsmatch mot norska Egge. Blåste riktigt kallt på arenan, men trogna supportrar som vi är stod vi i blåsten och hejade =) 5-5 slutade matchen och syster fick näta en gång! Duktigt duktigt!! =D
Sen blev det thai till middag och jag drog mig hem till världens bästa Jannike och hade en trevlig lördagkväll med henne. Thai, choklad, te, mys, kikande på kläder på nätet och massa surr!! Åh vad jag saknar denna människa här nere!! <3

I söndags blev det fika inne hos syster, hem och äta pizza med mamma och pappa och sen bar det av hemöver på kvällskvisten.
Nu ska man tillbringa två helger till här nere innan man får åka upp igen.. och dessa kommer väl innehålla plugg och träning.


Dags för te och mys med älsklingen nu!! =)


Kommentarer
Postat av: Jannike

..Och jag saknar dig ska du veta! Kramar till världens bästa! Love you=)

2010-03-15 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0