Spotify

Man är ju inte sen på att hänga med ut utvecklingen, men nu har jag tagit mig i kragen och skaffat Spotify. =) 
Åke ska spela lite tv-spel och jag sitter här och skriver och lyssnar på Kings Of Leon.


Två dagar i skolan är avklarat, beställt sista boken till marknadsföringen nu också. Ska ta och göra ett ryck med uppgiften i marknadsföringen som jag och Johanna ska börja med imorron. Kan ju va bra att ha hunnit kolla lite på den innan imorron.

Grym OPE (systers lag) tog och knep åt sig en poäng i derby matchen mot Frösön igår!! GILLAR STARKT!!
Bra jobbat tjejer!!

Dags att göra nån nytta så man kan njuta av onsdagskvällen tillsammans med Söten!! <3
Ska laga god mat, fixa efterrätt och kika på finalen på Fångarna på Fortet. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0