Hemtenta

Sitter framför datorn med en kopp te och tjocka kursboken på varsin sida om mig. Skriver på "hemtentan" och försöker komma nån vart...går sisådär. Känns svårt att riktigt veta vad man ska skriva om, vill skriva nått bra så jag slipper skriva om. Nåja, har iaf fått ihop en sida kladd på svenska nu, bara två sidor kvar att skriva och sen ska man ju översätta allt till engelska också. :-/

Nu har vi bara en föreläsning kvar sen är det julledigt ända tills den 17 januari, fatta vad gött =)  Dock ska vi skriva ihop en affärsplan i e-handel på minst 15 sidor så man har väl de man ska göra trots allt.

Förresten vilken j*vla piss väder det är ute, halt och regn, blött och j*vligt!! GE MIG SNÖ!! OCH EN VIT JUL!!
Funderar allvarligt talat på att köpa såndär frostspray som man sprayar på fönstret så det ser ut som frost. Ni vet sånt som man gjorde på dagis. Allt för att slippa titta ut och se skitvädret.

Måste köpa julklappar också, hittills är det bara en köpt. =/


Tänker ta en pepparkaka och trösta mig med ;-)


Kommentarer
Postat av: Jannike

Kom till mig vettja! Här är det vinter =) Ikväll har jag suttit och pysslat julkort... saknar verkligen kvällarna då vi gjorde sånt tillsammans! Pyssel, tok och skratt.. och ej att förglömma; den nakna karln i köket! =) haha! puss på dig!

2011-12-13 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0