Ta mig till havet...

...eller någon annan stanns. Fick precis ett riktigt sug att bara åka bort och göra nått kul. Känns som att veckorna bara går, sommaren bara försvinner och jag kommer inte hinna göra nått roligt alls. =/
Trivs såklart bra på jobbet man ändå kan jag känna att det är lite surt att man nog inte kommer kunna åka iväg och göra nått i sommar.
Med andra ord ser det ut som att sommaren kommer bli precis som dom senaste åren....man har inget roligt att se tillbax på....och man kan inte säga att det här har jag iaf gjort i sommar. 

Känns så himla surt att jag nästa vecka är ledig torsdag och lördag, men ska såklart jobba fredagen.. eller att jag veckan därefter är ledig torsdag och fredag men ska såklart jobba lördagen. Helgerna blir förstörda och det går ju inte göra nått av dom. Man kan inte åka iväg nån stanns. Visst kan man fråga om ledigt, men känner att jag stökade så mycket med förra helgen när vi skulle hem på festen så jag låter det va. Men känner faktiskt panik över att skolan snart börjar igen och jag vill så gärna åka bort innan de är dags att plugga till omtentan. 

Syster har bokat en resa till Thailand i oktober och blir borta en månad. JAG VILL OCKSÅ!! Snälla packa ner mig i resväskan!!
 


Kreta 2009
Foto: Jag


Kommentarer
Postat av: Lena

Följ med dig!;)

2011-07-29 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0