WHIO!! Glad Lindström och Zetterström!!!

Ikväll spelades sista matchen innan ett välbehövligt uppehåll från fotbollen! Borta mot Söderbärke, laget som jag gjorde mitt första SAIF-mål emot tidigare i våras. Började på bänken och hoppade in en bit in i första halvlek, som FORWARD!! Och mitt andra läge på mål fick nätet att rassla!! WHIO mitt andra SAIF-mål var gjort!!!
0-4 i halvtid och vi hade ju helt klart kunnat ha mycket mer om vi haft mer kyla i avsluten. I andra släppte dock allt och alla kämpade slet och ville göra mål. Så himla kul att få avsluta med en sån match där vi bytte positioner nästan hela tiden för att få så många olika målskyttar som möjligt. =) 
0-15 blev slutresultatet och på de hade vi 12 olika målskyttar! SKIT BRA TJEJER!!
Dessutom fick min Frida kliva upp och spela forward och dessutom göra sitt första mål för i år!! Grymt bra =)

Ska fira med glass och fruktsallad nu och imorron blir det jobb igen. I helgen blir de en tur hem till Jämtland.

Spelade beachvolleyboll turnering igår, lite lätt träningsvärk och väldigt öm på underarmarna. Men grymt roligt var det även om vi blev typ sist.


In med bollen i mål!!!


Kommentarer
Postat av: saran

men när det händer blir man i alla fall jätteglad! JA party party!!! :D

GRATTIS TILL MÅLET!

Ses snart. puss

2011-07-05 @ 22:50:07
URL: http://saranathanaelsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0