En kall morgon

Idag när jag blev upp strax efter åtta var det 2 grader ute, burr. Men solen kikar fram så jag hoppas på en fin dag så de kan bli en promenad senare under dagen.

Igår åkte jag till Åre och hälsade på Ida, Erik och hunden Ella. Inget riktigt kalas väder direkt då himlen typ öppnade sig när jag kom till Järpen och skulle in på Lundhags. Blev två par byxor till Åke.
Hos Ida blev jag bjuden på lunch, sen satt vi och prata, drack kaffe och väntade ut regnet. Vi gjorde den efterlängtade långa promenaden med prat om allt mellan himmel och jord och solen kom och gjorde oss sällskap också. =)

Senare på kvällen blev de fika hos kusin Helena. Det var väldigt trevligt, långt emellan gångerna vi ses så det var verkligen på tiden.

Idag ska jag försöka plugga lite, gå en promenad och sen ska jag nog åka in till stan för att hitta mig några nya löparskor på Gå & Löpkliniken. Sen blir det bowling och middag på Loftet med familjen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0