Lördagkväll

Lördag bestående av jobb, fotboll och en kväll i gräsänkans tecken. Eftersom jag var själv hemma ikväll passade jag på att äta kräftor och kolla på american pie: reunion. Tack Karin för filmtipset. :-) Dagens fotbollsmatch gick i vinsten tecken och vi vann mot svärdsjö med 4-1.

Finaste Ida ringde ikväll också, skoj att surra bort en stund med henne, synd det ska va så långt emellan oss!!

Sötaste busan har lärt sig skriva fint också ;-)
Nu funderar faktiskt på sängen nu, ska upp och städa stan imorgon. Skulle ha kört in bilen också som jag inte gjort. :-/ Ett av mina nästan dagliga irritations problem är varför alla ska ha en förmåga att parkera precis framför vår garageport. Hela j*vla plus parkeringen har dom att ställa sig på, men just precis framför vår port ska dom stå!! Förmodligen bara för att det är så trångt och jävligt för en annan att kunna parkera bilen och för att jag än en gång ska va orolig att repa sidan på bilen. Ställ bilen nån annan stanns tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0