Superettan nästa

Det är alltid skönast att vakna upp i sin egen säng och sin egen lägenhet dagen efter. Finaste sambon hämta mig i Borlänge igår och det är så skönt att vakna upp hemma och kunna göra precis vad man vill. Bara att slippa gå och vänta på att bli nykter och körbar är så jäkla underbart! Riktigt skönt att få sova en timme längre också :)
Vi hade chill söndag och tillbringade den mest i soffan med Nyhetsmorgon, bonde söker fru osv.

Klockan 15 började den avgörande matchen mellan Sirius och Östersund om vilket lag som spelar i Superettan nästa säsong. Jag tog och slängde ihop en rabarberpaj lagom till matchstart. Mumsigt värre :-)
Perfekt att matchen sändes live via nätet, även om det var sjukt mycket störningar och hackande under i princip hela matchen. Vinsten gick i vilket fall som helst till Östersund :-)
Är det dags att flytta hem nu kanske, så man kan se matcher från superettan på nära håll? ;-)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaaa klart ni ska flytta hem till Jämtland!!

2012-10-29 @ 11:03:31
Postat av: Jannike

Kunde inte ha sagt det bättre Maria! Jag håller med till 110%!!! <3

2012-10-29 @ 11:59:02
Postat av: Anonym

Du ska ingenstans!! Möjligen till Falun eller Borlänge men inte längre än så :D

2012-10-29 @ 17:38:54
Postat av: Johanna

Inte tänkte jag vara anonym heller... Muppmobil..

2012-10-29 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0