Fredag :-)

Idag känner jag mig både duktig och jäkligt effektiv :-) Ledig fredag som startade med vinprovning på jobbet, kul och lärorikt. Hem och byta om för att först lämna in bilen som skulle få nya fälgar och sen ta en skön promenad i fina vädret tillsammans med sambon. Lunch och fika innan han sen drog för att jobba eftermiddag. Trots det fina vädret ute så bestämde jag mig för att börja städa lghten. Tanken var att ta köket och toaletterna idag och resten i helgen men istället blev det hela lghten. :-) skönt kan man bara njuta av resten av helgen. Tänkte ta lite sovmorgon imorgon men istället blev det jobb i Ludvika. Ska bli spännande med lite nytt :)

Men nu tycker jag att jag förtjänar att krypa i Onepiecen slå mig ner i soffan med en skål popcorn, en kall öl och sista delen av twilight :-) Fredagsmys!

Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0