hm..

Sitter på jobbet nu... Håller på och färga håret på Jessika....Jätte snyggt kommer de bli! =)

Idag har jag faktiskt tagit och umgåtts med lite folk.. först blev det stan med Maria, mycket trevligt.
Sen blev det en efterlängad natchoslunch med Carro, också mycket trevligt, så länge sen man träffa henne.
Sen gick vi förbi Bokia och träffade Annika. Henne var det verkligen länge sen man träffa.
Så nu är det planer på utgång nån gång i höst, plus att jag och Carro vill ha picknick med lille Leo =)

I helgen blir det Sundsvall för hela slanten, fan va underbart att grabbarna fick komma med. Så nu hoppas vi på bra väder och att allt funkar som det ska med bilen.
På Fredag blir det after work med gänget, länge sen man träffa dom nu.
Vore skoj och hinna träffa David och Walle innan dom åker upp till Umeå igen, vilket verkar bli redan till veckan =/

Vad har hänt mer sen sist då?
Hm... inte allt för mycket skulle jag tro.

Match imorron mot Orrviken, får vi väl se hur det går då.
Men först ska jag och Annicka umgås lite privat, de är på tiden, ses ju bara på jobbet. 
Med raska steg ska jag ner till henne imorron med hårfärg, så de blir hårfärgning och lunch imorron innan hon börjar jobba. Ska bli mycket trevligt, och väldigt spännande och se hur det ser ut i lägenheten sen hon gjorde om, med nya gardiner å möbler.. spännande spännande. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0