Julen är här....

....ja nu är det julafton... fast ja.. någon sån där riktigt julkänsla har jag faktiskt inte riktigt...
Kanske beror det på värdet som varit.. plus grader..
Ja faktiskt så försvinner julkänslan lite när man vaknar och ser att det är +4 ute... vill ju ha massor med snö på julen... Så lite surt har det allt känts när vissa haft -8 hela veckan men dock ingen snö... men vi som har snö ska dras med plusgrader och snålblåst. Ja ja..man kan ju inte få som man vill jämt.

Men nu är det iaf julafton, klapparna är inslaga och för första gången på, ja jag vet inte hur länge, så tror jag faktiskt att man kan njuta av julmaten. =D  Jag menar i vanliga fall har man ju ätit julmat iaf tre fyra gånger hemma, plus alla julbord man ska iväg på med jobbet och liknande, men i år har det faktiskt bara blivit en liten jultallrik med jobbet och sen ingen mer julmat, vilket alltså borde innebära att man kan njuta av julmaten i år =)

Igår hade vi minijulafton hos Jannike och Facke, riktigt mysigt och trevligt, med glögg, pepparkakor, julklappsutdelning och spel... =)
Men helt klart det bästa var och träffa alla som kommit hem över julen, har saknat mina umeåbor så det var härligt och få krama om dom igen!! Hoppas man hinner träffa på dom något mer innan dom drar vidare uppåt igen.

För övrigt är man ledig nu julafton och juldagen, sen jobbar man på annandagen och sen bär det av neråt och en veckas ledighet =)
Så medans alla är och roar sig på dansen i Laxsjö så ska jag tillbringa tiden på tåget ner till Gävle. =)
Lite avis är jag nog allt, eftersom det inte brukar vara något större drag på nattåget ner.. haha

Nu blir det sängen!!

Så från mig alla till er alla en riktigt GOD JUL !!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallo Marina! Vad hander i livet??/
De e inte jul langre nu....
x

2008-01-19 @ 19:58:34
URL: http://allansdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0