Gröna Lund

Om lite drygt en timme bär det av ner till Gröna Lund... =D spännande... har aldrig varit dit förut,...
Pojken ska visa mig Stockholm.. där jag inte heller varit.. haha..

Kom hit igår.. fan va underbart å va här igen...trivs som fisken i vattnet...=)
Vann på minigolfen..kul att jag får vinna för omväxlingsskull..=)
Sötnos bjöd på thaimat.. mums.. sen var det tänkt en kväll på stan men det blev en tidig kväll istället med sänggång med halv elva.. hm.. undrar när jag gick å la mig så tidigt senast..?!

I fredags var det stråket som gällde... förfest hos anna med singstar... hehe.. fan va skoj..=D
David kom också.. jäkligt skoj.
Första ölen på LIME, träffa Henke å Kristian.
Sen blev det Ovikentältet där man hitta Annicka, vi ägde längst fram på Ständut Blakk.. =D
Tappa sen bort mina vänner... hitta dock nya... som man sen tappa bort också...
Hittade då istället min kusin å Morgan... Kim och Johan...
Efter typ två timmars lång promenad hem till Tegelplan drog efterfesten igång.. hm.. var inge vidare drag direkt...jag höll på å somna i soffan. Halv sex började man iaf dra sig hemåt.. för klädbyte och hämta packningen.. sen hade man några tmmars buss å tåg framför sig tills man var här nere ..=D

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! låter som du har det bra! nu är jag hemma och vilar mig, har så sjuka skavsår(blåsor) så jag ska till doktorn idag. sen blir de yran på fredag och kanske torsdag! hoppas vi ses snart. ha de så bra! KRAM

2007-07-24 @ 12:41:06
Postat av: Annicka

Heej! Det känns trist.. fast de sista dagarna har vi verkligen gjort INGENTING! Och det är ju som det är det också... Det har gått tokfort, men det förstod man ju :-) Det gick bra på auktion, lite folk men vi fick bort allt och det var huvudsaken. Ses imorgon? KRAM

2007-08-05 @ 12:32:30
URL: http://annix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0