Ledighet

Äntligen lite ledighet.. det känns riktigt bra! =)

Nu ikväll så var pappa och jag in med tvättmaskinen till lägenheten. Känns skönt å kunna tvätta där nu å slippa boka i tvättstugan där det ändå aldrig finns någon tid som passar. Tur man varit hemma hos mamma å pappa en hel del så har man kunnat tvätta lite här. =P
Drog en sväng på Coop också.. så nu har man införskaffat den efterlängade dammsugaren.. kalas bra!!
Nu slipper vi springa runt med sopen.

Imorron väntar Ikea =D
Halv åtta imorron drar vi ner på Ikea.. jag, mamma å lilla syster. =)
Sen får vi se hur mycket onödigt man kommer hem med.. det brukar ju alltid bli mer än vad man har tänkt sig.
Har dock skrivit en lapp på vad jag ska ha, så har man lite å gå efter iaf.

Imorron fyller Facke år också... STORT GRATTIS till han!!
Blir lite fest hos Anna imorron... Ska bli skoj..
Även om de blir en nykter kväll för mig som har match på Söndag mot Frösön.

Ska gå å va lite social med pappsen nu.

Kram å hej



Kommentarer
Postat av: Ida

nämen tja! vad roligt att du har skaffat en blogg! :) har ni internet i lägenheten???

2007-05-21 @ 21:30:08
URL: http://www.idahooo.blogg.se
Postat av: Helena

TJEEENA KUSIN! Kul att hitta dig här!!

2007-05-24 @ 23:35:10
URL: http://skalarnvsrakan.blogg.se
Postat av: skånöy

roligt att se att du skaffat blogg =) .. hur är allt annars då? ..
var jobbar du ? .. du kan ju komma och hälsa på din morfar nå så man få träffa dig ... känns som att jag ängnar mesta tiden i de huset(häradsgården)... Hoppas allt är bra!!!
Kramar

2007-05-25 @ 20:19:08
URL: http://mariaskanoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0