Långledig!! =)

Just för tillfälligt är man lite lång ledig.. känns himla skönt och veta att jag är kvar här nere hos Sötnos och inte på jobbet och väntar på att få sluta.
Nu väntar snart pannkakor på Dalahästen och sen åker Sötnos och jobbar. Själv tror jag att jag ska bege mig hemöver till svärföräldrarna nu på eftermiddagen. =)

Tillbringade förra helgen i Uppsala, en mycket trevlig helg med julklappsshoppning =)  var tänkt så iaf, men jag gick ut hård med att bara handla till mig själv...hehe, men fick till tre julklappar tillslut iaf. =)
I Tisdags överraska jag Sötnos med blommor och choklad när han kom hem efter jobbet =)
Endast de bästa är gott nog !! ;) PUSS!!

Imorron väntar kurs i Stockholm, känns lite jobbigt och behöva kliva upp tidigt faktiskt, hittills har man ju spenderat mest halva förmiddagen i sängen, och imorron ska man vara på kurs kl 9.... men de går nog bra, tror de blir lite mer shoppning i stockholm sen..=)

Längtar förövrigt mer och mer efter jul.. pepparkakor och lussebullar...MMMMM
 Ska julpynta lite här på söndag =) gå på julskyltning och så.. mys!!!
Hoppas att det kommit massor med snö hemma...=) här har det faktiskt kommit några cm i natt.. härligt värre!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

men nu var det längesen du skrev, jag vill ju veta vad du har för dig :) stor kram!!!

2007-12-07 @ 12:28:42
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0