Lagfest

Såg att det var ett tag sen man skrev... så det är väl kanske på tiden och uppdatera lite.
I går hade vi avslutningsfest med fotbollen. Det var trevligt. Laget var och körde go cart och var på laserhallen först innan allihopa kom hem till mig för middag. Själv tillbringade jag min lördag på Jämtkraft Arena för att kika på syster som var med och spelade i internmötet med ÖDFF!! Hon är duktig min syster!!
Sen hem och göra sig i ordning och sen kom laget. =)
Ja det var en riktigt trevlig kväll.. god mat och trevligt sällskap. Kul att kunna avsluta säsongen så.

Idag har jag jobbat hela tre timmar. Ansträngande dag.. eller så inte. haha
Kom hem runt halv fyra och möts av en jätte kram från min lillgranne... åh han är så söt.
Kul att komma hem och någon kommer och springer emot en. =)

Nu väntar en hel vecka med jobb....
Och på lördag fyller pappa år så då blir de tårta.. kanon..=)
Nedräkningen till skalet har börjat också... men framför allt har nedräkningen tills Sötnos kommer börjat. =)
Men nu har man bara saker och se framemot.. =) han kommer upp, vi åker på skalet tillsammans med Annicka och Gustav... ska bli trevligt!!
Bara massa mys, han åker hem och jobbar och jag åker ner lagomt tills han går av sin jobbvecka. Sen är det bara vi... i över en vecka.. så jäkla underbart!! =D  *KÄRLEK*

Nej nu ska jag kolla på fotboll med pappa....

Kommentarer
Postat av: Ida

åh vad glad jag blev av det hær inlægget =) har du inga bilder från lagfesten?????? kram!

2007-10-22 @ 17:00:42
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0