Höst

Vaknade imorse och det var värsta höstvädret ute.
Klarblå himmel, sol, fyra grader och trädens alla härliga färger var det som mötte mig när jag tittade ut genom fönstret.

image43

Blev en promenad ner på stan...
Östersund och Frösön är verkligen hur fint som helst på hösten.
Med ett leende på läpparna började jag gå ut mot Frösön för att börja jobba.
Men precis efter gångbron, under samtalet  med Sötnos så slår det mig..
...Jag har glömt laddaren och den andra mobilen i lägenheten och ska hem till Lit efter badet.
Faan.. stressa in till stan igen och ner till syster som får hämta laddaren innan hon åker hem.
Vad skulle jag göra utan henne ??
Jävla skit telefon.. less jag blir. Får dock en ny nu om en vecka när Sötnos kommer upp. =D
Så istället för min efterlängtade promenad fick det bli bussen till jobbet. =/
Vattenkrig med kallvatten var vad som väntade på badet och
hämnden är ljuv nästa vecka den saken är då klar.. haha
Inte alltid lätt att vara ensam tjej i vattnet.


Kommentarer
Postat av: Annicka

Hej! nja, förkylning är väl sådär.. har ont i bihålerna som vanligt. Så därför hoppas jag på att du inte peppar Martin att gå på hockeyn för mycket imorgon ;-) Vore ingen hit för mig att stå i en ishall.. Just nu är han inne på att åka på Tages med Angelica. Helgen var toppenbra! Var i Länstersjön, jagade hare, spelade kort och fiskade :) Gick det bra att jobba? nu har jag tre jobbhelger framför mig.. kul.. nej!.

2007-10-02 @ 14:50:32
URL: http://annix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0