Välbehövlig ledighet

Då var man hemma igen och har snart jobbat ett dygn. Härligt att snart få sluta.

Ledigheten var välbehövlig...haft det hur bra som helst. Om man bortser från att min jacka försvann när vi va ut på krogen i lördags.. deppande JA!!!!   =(   Tyckte verkligen om den jackan.

Emils 30-års kalas var riktigt skoj, mycket folk, trevligt sällskap, god mat och mycket öl !! =D
Man kunde verkligen se att det hade varit fest sen på morgonen när man vaknade. haha
Lördagen blev riktigt lugn... Framåt eftermiddagen drog jag och Sötnos in till Sala på Salamässan... typ deras svar på Expo Norr... där fick vi höra hela två låtar med Sebastian.. WOW!!!... eh... eller så inte...*skratt*
Sen åkte vi hem, käka lite middag, sen hem till lägenheten för att fixa oss lite inför utgången.
Utgången var trevlig om man bortser från att min jacka försvann.. Bajs...
Arg och ledsen fick jag gå hem utan jacka. =(

Annars har det nog inte hänt så mycket mer... varit lugnt dom sista dagarna.. bara myst, varit barnvakt spelat tv spel.

I Tisdags åkte vi förbi Willys på vägen hem, köpte glass och vanlijyogurt, sen blev det en myskväll hemma i soffan med glass och te och en bra film på tv..... Jag har verkligen världens mysigaste pojkvän.. <3  *kärlek*


Nej nu ska jag ta och röra mig hemöver till lilla Lit... eller kanske ska gå på stan en sväng först och se om man hittar någon ny jacka... sen blir de hem och kurera förskylningen som jag drog på  mig innan jag skulle åka hem.
 =(

Kommentarer
Postat av: Annicka

Hoppas du blir frisk gumman!
vi ses väl inte förrän på tisdag.. Men det får gå :-) (eller kanske på söndag förresten.. ute i skogen ;-), HOPPAS!)

2007-09-06 @ 15:36:07
URL: http://annix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0