...

Tog höstomgången första vinst igår... Vann mot Orrviken med 1-3 igår, vilken härlig känsla när det mesta funka och det var vi som fick föra matchen! Jag hoppas verkligen att det här blev en vändpunkt nu och att vi fortsätter spela såhär bra dom sista matcherna.

Nu är det bara tre veckor kvar tills Åke kommer upp igen. =) Saknar han, blir så tomt när han åker hem.
Men ska bara stå ut tre veckor till nu och sen är han här. =D

Har sånt sug över att bara åka bort, syster och hennes pojkvän drar till Kreta om 1½ vecka, jag vill också.
Men får nog hålla mig på hemma plan och spara pengar istället. Kanske får dra iväg bara över dagen sen när Åke kommer upp... =)

I helgen tror jag att jag ska höra efter revanch i tv-spel... Har ingen lust och bara sitta hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0