Julafton

Fast det blev ingen bra start, vaknade med ont i nacken, känner att huvudvärk är på gång och har redan tjafsat med mamma. Ja riktig skit start med andra ord. Men bara att hoppas att det blir bättre ju längre dagen går. Julafton känns ju precis som nyårsafton som årets längsta dag, undar varför, måste bero på att höjdpunkten trots allt faktiskt är julklapparna. Haha
Har duschat nu iaf, så nu sitter man här med mysbyxor och fleecetröja och bloggar lite. Ska faktiskt ha kjol på mig idag, vilket är bra gjort av mig som aldrig ha det i vanliga fall.

Glöggkvällen i måndags var riktigt mysigt. Jannike hade pysslat på massor hela dagen och bakat och gjort knäck.
Vi blev 11 stycken som klämde ihop oss hemma hos henne och Facke. Riktigt roligt och få träffa Walle och Björn som man inte träffar allt för ofta. Vi fikade och hade julklappas utdelning, jag fick en näsflöjt. Någon som hört talas om det? Ska hem och träna nu innan Åke kommer så kanske man kan få till lite ljud i den iaf ;)

Ska dra mig upp till Maria sen och lämna hennes julklapp. Sen bär det väl upp till Häggenås där julen ska firas.
Det bästa saknas dock, min underbara pojkvän Åke som firar julen hemma i Rosshyttan.


GOD JUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0